τὸ εὔδαιμον τὸ ἐλεύθερον, τὸ δ' ἐλεύθερον τὸ εὔψυχον

ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ

Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΦΩΤΟ. ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΟΥ ΦΟΡΟΥΣΕ ΠΑΝΤΑ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΙΣΙΟΣ !!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΙΩΑΝΝΗ ( στενό φίλο του Γέροντος Παϊσίου), ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΥΛΟΓΗΣΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΑΥΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ.







Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΟΥ ΦΟΡΟΥΣΕ ΠΑΝΤΑ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΪΣΙΟΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΩΡΙΣΕ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΙΩΑΝΝΗ.









Πηγή:http://ixthis-12.blogspot.gr
Share this article :

1 σχόλια:

  1. Εγραψε τον επικειδιο του μονος του μες τους αφορειτους πονους απο τον καρκυνο και "ησυχασε"
    <<εδω τελειωσε η ζωη
    εδω και η πνοη μου
    εδω το σωμα θα θαφτη
    θα χαιρει η ψυχη μου
    Ο Αγιος μου κατοικει,
    αυτο ειναι τιμη μου
    Πιστευω αυτος θα λυπιθη
    την αθλια ψυχη μου
    θα ευχεται στον λυτρωτη
    ναχω την Παναγια μαζι μου
    Μοναχος Πα'ι'σιος Αγιορειτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ - Copyright  © 2012 All Rights Reserved | Back to TOP